vamos a la playa

HEEEEJ sitter i skolan och har precis haft ett nationellt prov i engelska. Gick väl helt okej. Nu har vi jobba-ikapp-dag, alltså inga lektioner. Jag har insett att jag faktiskt bara har 1 sen uppgift (!!!!) och 2875729  andra uppgifter som kommer. Alltså skjuter vi upp skolarbetet lite till (standard jöns) och så pluggar vi lite körkort istället. Det börjar närma sig....:o 
Jag ska lägga upp lite bilder på Justin också. Men inte idag. Som vanligt är jag 4 veckor sen med att blogga också, men det får ni faktiskt leva med. 
.
Valborg var iallafall fett roligt. Först var vi hemma hos Emma med tjejerna i klassen och grillade. Aldrig smakat så gott!!!! Sedan drog vi till strömpis. Kom in 23.05 vilket innebär 100:- rakt in i sjön. Äckelströmpis som segar som fan. Aja det var sjukt roligt iallafall! Vid 2 tog vi hovstabor taxi hem och jag och aczel somnade dirr. Vaknade och vågade inte resa mig ur sängen eftersom att då kanske man skulle må lite illa :P Men eftersom att jag är så sjukt rutinerad så mådde jag braaaa. 
Åt lax till lunch och grillat till middag och B&J till efterrätt. SÅ JÄVLA GOTT JAG TROR JAG DÖR! Somnade hyfsad tid och pallrade mig upp till skolan. 
.
Ikväll har jag träning och jag ska försöka trycka in lite gym innan eftersom att mina muskler måste växa ;)
 
OCH IDAG SAKNAR JAG THAILAND SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0