Frisk/sjuk?

Ingenting har kastas upp ur magen min, och igår lyckades jag faktiskt få i mig lite mat. Men någonting stämmer inte. Imorse skulle jag ta mig till jobbet men jag kunde inte gå i trappan utan att bli heeelt slut. Så jag fick stanna hemma. Så idag har jag vikt tvätt (satt ner för var för trött för att stå), bakat och sovit framför tvn. Vad händer med min lilla kropp? Hungrig som en varg men ingen aptit :(
Aja om några timmar kommer Alexandra hit och tröstar mig. Förhoppningsvis blir det en mysig kväll framför Melodifestivalen med tacos och pannacotta som jag varit duktig och gjort. Kram alla friska själar! Här får ni en söt och töntig bild haha/ Olivia 12 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0