FREDAG

Idag är det fredag och jag är hyfsat glad.
Skrev precis färdigt en argumenterande text om hur folk dömer andra efter utseende i dagens samhälle. Den blev helt okej bra, och jag skrev klart på ca 10 minuter. ÄLSKAR när det bara flyter på! Nu har jag bara 3 saker kvar: ett engelskaprov, ett seminarium i företagsekonomin (eller ah ska lämnas in skriftligt också) och en svenskaredovisning om litteratur. Allt detta på fredag nästa vecka. Sedan är jag klar. Finito med andra året på gymnasiet. Känns som att det har gått ALLDELES för fort. Men ska bli skönt med sommarlov. 
 
Ikväll ska innebandylaget ha avslutning. Bowling och mat på Strike & Co. Ska bli jävligt roligt eftersom att jag är grym på bowling ;) HAHA sluta vara så jävla kaxig Oliven.....du är inte alls bra. 
Tills dess ska jag bara kolla på film och kanske övningsköra lite. och äta chips. KAN INTE FÖRSTÅ ATT JAG TYP FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ HUNDRA ÅR KÖPTE OLW SOUR CREAM CHIPS?! Vad är det för fel på mig??
Men behöver äta upp mig lite LOL. 
hahahah detta var underbara daniel lundkvist som satte på lines rygg en vacker dag i sjuan. 7-8-9 var de bästa åren i mitt liv hittills <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0