en helvetesdag

Idag blev det bara för mycket. Kroppen gav nästan upp (nerå, men snudd på) och jag mådde förjävligt. Samma sak hände igår på jobbet då jag började skaka, frysa och få sjukt ont i magen. Någonting stämde bara inte.
Fick en akut-tid på vårdcentralen tidigare idag och där testades jag för allt möjligt i två timmar. 40 minuter och 3 sjuksköterskor tog det för att klara av att få lite blod ur min kropp. Om någon har tydliga blodådror blodkärl eller vad sjutton det är, så ge dom till mig. Snälla. Helt förlamad i båda armarna...sönderstucken :( Stackars lilla mig.
 
Som tur var fick jag en del svar och ännu har jag några provsvar kvar att få + ett test kvar att göra, något som hade med blodet och hjärtat och andningen att göra. ÄR LIVRÄDD JA! 
Aja. Tänker nog inte skriva ut här på bloggen vad som inte stämde, det känns noobigt och lite väl personligt. Menmen, jag tycker om vårdcentralen lite mer nu. 
.
MEEEEEN NU SKA VI FÖRSÖKA BLICKA FRAMMMMMMMMÅT! Snart sommarlov och då ska jag må så jävla bra.
typ såhär bra!!!!!
eller såhäääär bra
eller som en varm dag på stranden (tagga rhodos bitchez!!!!!!!!!)
eller vad sägs om fantastiska myskvällar med de bästa brudarna i stan!!
eller java/bara vara-fika med dessa charmisar!!!!!!!
för att inte tala om alla fikafabrikenmys med världens bästa badass!!!! då mår man.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0