CUPKÄNSLOR

Hej!
Igår var berore aka aczel aka evelina här och rakpermanentade mitt hår. Blev toppenbra och jag känner mig svenne och som en slickad katt, den känslan alltså<3333 haha.
Nu har jag precis packat klart mina väskor för imorgon åker jag till Göteborg med bästa laget på cup. Jag är såååå excited!!!!! Spela maaasssa innebandy (2 lag anmälda) och även gå på Liseberg och Nordstan och ja, gud vad kul det ska bli! Sen ska det bli skönt att komma bort från allt som har med skolan att göra, även fast det bara är i fyra dagar. Men grymt ska det bli.
Nu måte jag lägga mig. Samla alla krafter jag har så jag kan göra lite poäng på matcherna (VIKTIGT JU!!) :D
Vi hörs när vi hörs. Kanske aldrig mer om jag dör i atmosfear :D
 
min skrythylla som gör hela mitt rum komplett. en gång i tiden så var man dutti. sen hände det någonting där på vägen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0