mys

Jag och älsklingen (oj låter p12 men ja, jag och alexandra) hade inga regler angående godsaker under lovet utan vi har ätit någonting (eller rätt så mycket) vareviga dag. 
- godis från hemmakväll, 100:-
- chips, 2 påsar
- brylepudding m. grädde 
- cheesecake
- tacochips till frulle
- läskeblask (älskar detta ord)
- fika på svampen
- tybbles pizzeria x2 PLUS I love kebab 1 gång. (inte speciellt gott ska ni veta. allt smakade salt)


Och ja, detta är oviktigt, men seriöst tacos är fan det godaste man kan äta. Jag åt det 3 dagar i rad (med aczel, med karro, med alex) och det är fortfarande lika gott. Herre min skapare, det bara sjunger i munnen!!
 
Ehmmm...jag hade inte tänkt nämna detta men...jag förlorade bowlingen med 2 poäng....(alex etta, jag tvåa, linn trea) MEN DET VAR FAKTISKT PÅ FUSK!!!!!!!!!! (jag är världens sämsta förlorare..)
.
Sen var jag och alex på bio i torsdags med 2 trevliga prickar, såg The Impossible. Handlar om en familj som är med/drabbas av tsunamin. Värd att se. En fantastiskt film. Ha EJ mascara!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0