lite update

Heeeej bröder!
Sitter just nu och bloggar hos aczel eftersom att mitt internet hemma inte fungerar. 
Igår hade jag körlektion som gick bra, lunchade på stan med Miranda och sedan köpte jag och Alexandra godis för över 100 kronor, ska det vara så ska det fan vara ordentligt. (haha mår fan illa av att tänka på det, blä) Sedan åkte jag hem till Linn med henne, Bea och Aczel. Åt våfflor och chillade. Sedan åkte jag och Alex hem till mig, kollade Remember me och somnade astidigt, nice ju. 
 
Idag åkte vi + Linn till Svampen (hahah fråga inte varför) och fikade och tittade på utsikten, som värsta pension-gänget....sedan åkte jag till aczel och nu har vi laddat ner massa skräck inför kvällen. Tacos och cheesecake väntar oss!!!!! :D 
 
Imorgon ska jag, Alex och Linn bowla, jag kommer vinna alla dagar i veckan;) Sedan ska jag och älskade Karro ha myskväll. Wiiiee!!!
 
Torsdag- träna med Linn och på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa Alex + två trevliga männniskor.
Fredag- lite oklart om jag ska ut då eller inte....
Lördag- jobba!
Söndag- dö.

Detta är det första lovet då alla mina dagar är planerade. Känns faktiskt bra. Så drygt att man alltid sover bort loven.
Bloggar mer då jag har internet hemma. Puss bitches
haha favoritbild i repris. varför så taggad olivis?
jag är även inne i säsong 3 på gossip girl. bästa som fiiiiiinns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0