En bra helg (förutom lördagen)

Dåligt bloggade, sorry bröder!!! Drar en snabbversion. Eller nä drar en långis. 
 
Fredag och lördag: Lagfest som blev jäkligt rolig! Fick fina och roliga saker av bästa tjejerna. Strömpis var som jag trodde, galet, högljutt och jävligt roligt!!! Sov hos annis med klerre och vaknade upp och mådde SÅÅÅÅ DÅLIGT!!!!! Så i ca 3 timmar satt jag på toan och ville spy (klart som fan det inte gick lol?) sen låg jag i hennes soffa hela dagen och ville helst bara dö. Åkte hem med bussen och spyan satt i halsen HAHA sorry att jag är så ofräsch. Klockan 8 på kvällen lyckades jag få i mig lite godis, men det var helt omöjligt att ta sig till stan och äta middag med tjejerna i klassen. Trist, men jag får skylla mig själv. Blandar man öl, cider, shottar, vodka och drinkar får man ta konsekvenserna. Nästa helg=nykter! <33333333
 
Söndag: Väckarklockan på 8, Vasaloppet :D Hej tönt<3 Vid 12 blev det en fin promenad i detta underbara väder! Sen mat och bortamatch mot Askersund aka serieledarna. Vi lyckades ändå vinna med 12-3, lovely! 2 mål och 1 ass gjorde jag. Ett av målen var mitt snyggaste i världshistorien tror jag. Synd att det inte var mot typ Arboga. 
 
Nu ska jag äta rester från i fredags dvs tårta, godis och chips. WEEIII :D
BILDER KOMMER I VECKAN NÄR JAG HAR TID!
 
hahah fyfan anna. men det stämmer tyvärr. INTE STOLT ÖVER DETTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0