studenten 2013

Idag var jag på finaste alexandras student. Staden var full av glada studenter och visst rycktes man med, trots att gud aldrig någonsin är på min sida (fan vad jag tjatar om gud hela tiden, men har väl fått för mig att han existerar, men han hatar mig mer än allt) så ja. Livet är aldrig som det ska vara. Hur det nu SKA vara...ingen aning. 
Här kommer iallafall massa bilder:
utanför virginska
en glad student
en annan glad student, grattis fridis!
två glada vänner

två glada syskon
en tredje glad student
grymma vänner som lever loppan på flaken, inte illllllla

välbehövlig mat till den trötta tösen

...och till den trötta jönsen

inte alls pjåkig tårta för en spjutkastare
och de vackra syskonen på en lite bättre bild denna gång
så avslutar vi med denna bild på oss två. jag saknar dig redan, alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0