random och osammanhängande

Igår - skola i typ 10 min. Fick reda på engelskabetyget, är kanske inte övernöjd men fick iallafall C.
Jobbade från ett till sex. Efter gick jag till Satin med brudarna en stund innan jag träffade Alexandra en stund. Sen åkte jag hem och åt, fick besök.
Idag - sov bajsdåligt men pallrade iväg mig och mitt feta arsle till jobbet från åtta till ett. Mådde inte alls gött utan ville nog bara spy, meeeen det gick som vanligt inte. Suck. 
 
När jag kom hem var jag så utmattad att jag sov från två till typ sex på kvällen. Inte så bra kanske, men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Förstår varför. 
Nu sitter jag och tittar lite på tv och har ätit kladdkaka, fett gott jao. Ska plugga hela natten lång, för jag kommer ändå inte kunna somna.
 
Planerar en resa till Gävle med mina älsklingar, men jag kanske inte kan åka pga olika anledningar, vilket suger balle för jag vill verkligen inte stanna i Örebro. Deprimerande stad, jappjapp. Dock är det lockande med sommarlov om typ 4 dagar. Om jag blir klar med sista uppgiften, vilket det inte verkar som att jag kommer bli haha för jag kan inte koncentrera mig. Stavas koncentrera såhär? Nej gud känns skitfel. Haha borde inte fått bra betyg i svenska...
 
Gud vad jag babblar. Jag är bara jävligt uttråkad och trött på allt. 
Tur att man har goa vänner. 
Extra tack till Emma, Aczel och Felide. Utan er hade denna vecka varit ännu värre än den var (är), om det nu är möjligt haha.
Saknar dessa.
Och det häääär,
Och härliga sommarkvällar i stadsparken!
Helt sjukt att det gått ett helt jävla år sedan min bror tog studenten. Haha här mådde vi braaaa. Saknar honom litegrann måste jag medge. Han är nämligen i Spanien och jobbar den token. Hoppas han saknar mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0