MIN VECKA (längsta inlägget nånsin)

Måndag 10/6: Jobbade från 14-18 och sedan pluggade jag teori. Ingen dag värd att minnas haha!
Tisdag: Först hade jag körlektion, sedan gymmade jag med min vän Jennie, sedan träffade jag Alex och åt med honom på Saigon, SÅ GOTT! Sedan pluggade jag på körskolan och sedan åkte jag och tränade igen fast i Karlslund med laget.
Onsdag: Hade mitt teoriprov som jag klarade, vilken känsla alltså!!!! Sedan tränade jag skivstång med laget.
Torsdag: Sista körlektionen och tack och lov gick allt galant. Sen minns jag inte vad jag gjorde resten av dagen. Tränade kanske.
Fredag: Vaknade upp med snuva, men trots detta tog sig jag, Anna, Sara och Kapple till Kumla och tränade. Usch det var jävligt jobbigt men ändå rätt mysigt (och jävligt roligt efteråt hahah handikappade)
 
Lördag: Jobbade mellan 8-13. Efter det åkte jag hem och hjälpte mamma fixa och dona för vi hade gäster på kvällen. Blev hämtad av Alexandra och vi åkte och hade picknick i Stadsparken. Mys! 
 

Söndag: Vi vaknade och gjorde ingenting, bara njöt av ledigheten. Sedan åkte jag hem och dog. Fick även träffa gosiga släktingar :D En fin helg<3
.
Måndag 17/6: Papsen fyllde 50 barre så då var det stohej! Åt på Saigon med mor och far men kunde inte få ner en tugga eftersom att jag 20 minuter senare skulle ha min uppkörning. Så med lite för lite mat i magen åkte jag med darriga ben till Trafikverket. OCH JAG BLEV GODKÄND! Så då levde jag livet :DDDD Gick till Fika för att träffa brudarna och skåla med Sanna som också fick körkort samma dag, bara några timmar tidigare. Sedan åkte jag till jobbet och berättade de glada nyheterna. Sen hem, hämta bilen, hämta Alexandra, åka runt och steka och sedan hem igen för att fira! 
.
Tisdag: Skjutsade mor och far till tågstationen. De befinner sig på Thailänsk mark nu och 3 veckor framåt. När jag körde hem stod ett jävla rådjur på vägen haha så jag blev livrädd och tänkte att jag aldrig mer skulle åka bil igen lol. Trots detta tog jag bilen till träningen och efter träningen åkte jag och Watte (aka Karro haha) till Kumla och kollade på fotbollsmatch. Sen åkte vi hem till henne, åt tacos (!!!), glass och kollade världens värsta skräckfilm haha satt med händerna för ögonen hela filmen typ. 
Sen tvingade hon i mig en stadig frukost, och jag måste erkänna att det smakade jävligt bra.
 
Onsdag: Åkte runt som chaufför åt farmor som skulle uträtta ärenden i Almby, Eurostop och Järntorget. Så roadtrip blev det minsann. Sedan tränade jag på kvällen, innebandy. Kändes jättekonstigt att hålla i klubban igen, men det var rätt kul. Lagom kul.
Idag: Har sovit föööör länge haha vänder på dygnet :( Nyss bakade jag cheesecake á la oliviastyle. Kommer bli kanoners ;) Sedan träning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0