Blabla

Inte nice med skavsår på mina fossingar. Men krigade mig iväg imorse på en körlektion som gick kanoners, sen skolan och formaterade om min dator. Det tog sin lilla tid men vet ni hur snabb den är nu elleeeeeeer?! Fantastisk!! Efter det drog jag och gymmade med Alex, och sen nästan direkt till karlslund för träning med laget. Jag skulle icke träna pga löpträning är dåligt för benhinnorna, men envis är man så imorgon kommer jag säkert ha så sjukt ont....aja. Har även klarat ett teoritest som gjorde mig galen. Skam den som ger sig!
Nu borde jag sova. Är slut i kroppen men taggad till imorgon. Så jag ligger väl kvar här och stirrar i talet. Måste ba erkänna att jag har pratat med 3 personer ikväll som varit cpdryga, och jag undrar varför, när jag var överglad. Suck hatar människor. MEN ÄR POSITIV HAHA GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0