OBS inlägg om sport

Har inte så mycket att skriva då jag jobbar från 8-15 varje dag. Dock hinner jag träna, vilket är väldigt viktigt tycker jag!! I onsdags hade vi ett crossfit-pass med en ledare från Njoy, jobbigt men kul! I torsdags gymmade jag ca två timmar, slog mitt rekord i både brutalbänk och benpress, SCORE! Dock en bit kvar. Roligt var det iallafall! Sedan tränade mitt lag skivstång, och jag snackade med min coach som kom med glada nyheter som gjorde mig motiverad att träna ännu hårdare. Kan dock inte berätta vad än, det tar vi en annan gång hehe. Igår var jag ute och sprang på eget initiativ. Tänker ej låta mina benhinnor ta över, så jag körde på i hettan, och vem kliver ur sin bil precis när jag springer förbi? Jo min tränare hahah hur perfekt var inte det??? Ska försöka springa mer ofta. Idag ska jag dock vila. Ska bli skönt faktiskt:) Nu:
jobb! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0