Lördag 15.58

Igår var Emma världens gulligaste och ringde och fråga om jag skulle med henne och Filip och spela minigolf :') Tyvärr kunde jag inte, men hon bjöd mig på middag på söndag istället, alltså imorgon. WIIIEE! Fast just nu känner jag inte för att jubla....igår kväll fick jag världens värk i magen och kunde inte sova på hela natten. Gick upp tidigt men kunde knappt stå rakt för hade sååå ont. Fick ej i mig någon frukost utan åkte på tom mage till jobbet. Där tvingade dom i mig mat och värktabletter, vilket hjälpte typ en timme. Plågade mig igenom dagen och nu ligger jag i sängen och vilar. Måste gå över, ska vara hos Linn om två timmar....:'( Har bara haft såhär ont 2 ggr tidigare i mitt liv, dock gick det över på några timmar. Så ja. Jag får helt enkelt bara vänta...håll tummarna!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0