hej igen

Sorry att jag är så fruktansvärt seg.
I tisdags var jag med Linn och tränade, i onsdags var jag med Aczel och tränade och i torsdags var jag också med Aczel och sen tränade vi igen. Dock var jag sämst i världen och skadad i hela kroppen, tur att jag åker imorgon och får vila min kropp som är lite överansträngd. 
 
Igår var jag och några brudar hemma hos Emmie och åt tacos och förade. Drog till Frimis där det var galet roligt plus massa härliga människor. Lite tappade körkort hit och dit som sedan hittades av bästa Linn haha<3 Somnade, eller snarare däckade, vid ca 4 och vaknade och mådde bra, lycklig och sängen var för första gången på flera veckor varm! :') 
Idag har jag sovit och sovit och sovit. Vid sju skjutsade jag min moder på partaj och jag drog och bowlade med Emma och några sköna grabbs. Kung som man är går man och vinner ;) Nu ska jag packa det sista. RHODOS IMORGON FÖR HELSKOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Resfeber :D
HAHA vem är detta!?
Viktigt att ha med till rhoddan, vit utan snö!
Emma och Jesper briljerar!
Hittade äntligen dessa två cola som jag letat efter. Om någon hittar Olivia - säg till! :D
Haha stängde även in kattjäveln i rummet för var desperat efter gos, men han bara jamade och klöste på dörren så jag släppte ut honom -.- VILLE KÄNNA MIG LITE ÄLSKAD OKEJ!?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0