Har redan vunnit detta ändlösa lopp

Igår kom mami och papi hem från Thailand, bruna och med nya starbuckslinnen till mig. Tackarrrr!!! Farmor och farfar åkte hem och jag åkte och tränade. Gick helt ok och fick även beröm av vår absolut bäst tränade spelare emma, hur glad blev jag inte då! Vaknade imorse med två (!!) bultande benhinnor haha har ju bara inflammation i ena?! Men trots det åkte jag och genomförde en halvbra träning. Min tränare är så söt dessutom, som tycker jag är duktig som kommer dit trots att jag inte kan prestera lika bra som de andra. Så denna vecka har börjat bra med beröm, keep on ge mig luft!!!!!! Heheheh driver (inte.) Tidigare på dagen var jag med Linn och tittade på musikuppträdande, mys! Sedan gick vi lite på stan. Shoppade nada. :DDDD Imorgon skulle jag träffat Kevin, men blev tillfrågad jobb och bitch som jag är tackade jag ja. Han surar, men jag behöver cash okej?? $$$$ På kvällen ska jag kanske köra skivstång och efteråt myskväll med bästa badass hos Marthina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0