En bra kväll - till slut

Magen blev ej bättre så blev tvungen att åka till akuten. Linn och Jennie + jennies pappa som skjutsade oss (hur snällt som helst med tanke på att jag hade panik och mina föräldrar befann sig i Dalarna..) Men när vi kom dit bemöttes vi av en sån fruktansvärt respektlös sköterska att jag tänkte bara "vi skiter i detta" så vi åkte till Linn, folk kom dit, vi åt god mat och god efterrätt och sedan partade vi, drog till Frimis och hade så sjuuuukt kul!! Hoppas de andra 3 tjejerna som var med var lika nöjda med sin krogendebut som linnsan verkade :') Sen att jag träffade en person från högstadiet som jag knappt kände igen gjorde hela situationen så komisk!!! Dör hahaha! Men hade en sjukt bra kväll, helt gratis också, och det var värt att hänga med, även fast jag har ont även idag. Ska ringa imorgon och försöka få tala med någon vettig människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0