Älskar dessa sommarnätter

Har faktiskt hunnit mycket denna helg, trots att jag inte varit pigg och kry. Har hunnit med en mysig dag med en bästa kompis, har råkat köra bil med bubbel i magen (omg) och har sovit alldeles för få timmar för mitt eget bästa. Har även varit med bästa nr 2 på loppis och auktion, ätit god mat, känt mycket kärlek, bakat, sett en sjukt spännande wimbledonfinal, åkt till Nora och ätit deras goda glass, haft picknick i Stadsparken med två olika umgängen och så har jag tränat trots att min kropp sagt ifrån. Idag tränade jag så mycket att jag inte tror att jag kommer kunna resa mig ur sängen imorgon, inte ens lyfta min telefon. Men det kan ju vara skönt det!!!! Kom iallafall nyss hem från Stadsparken med Alex, Aczel, Madde och Patrik. Vi spelade sånt där boul, bol, hur fan stavas det? När man kastar kulor. Haha aldrig skrattat så mycket!!!!!! Åt även Saigon och annat gott. Sen skildes vi åt i typ varsin bil haha miljövänligt och raceade hemåt. En perfekt helg!!!!!! Älskar allt och alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0