SPORT SPORT SPORT

Kändes förfärligt att förlora en match mot ett äckligt osportsligt lag + att det tog typ 2 timmar att åka dit. Spelade 2-2 i ordinarie matchtid men eftersom att det var division 2 så blev det sudden och då gjorde dom mål. Fy så orättvist. Domarna var verkligen inte på vår sida heller, men västmanlandsdomare är ju allt bra roliga ibland alltså.....skyller inte på domarna utan vi borde bara vunnit. Men så är det, nya tag nästa helg! Vi fick iaf en poäng och dom fick 2 istället för 3, så lite glad får man väl lov att vara. 
.
Idag har jag bara chillat, skönt att vara ledig alltså! Imorgon ska jag...NÄ VÄNTA ÄR LEDIG IMORGON MED! <3 Älska livet hehe. Ska försöka träna men min höft låste sig igår så jag kunde inte riktigt gå. Skön känsla.... HEJDÅ NU SKA JAG DRA OCH GLO PÅ MIN INNEBANDYTRÄNING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0