ONT I KROPPEN

Träningsvärken är ett faktum. Igår kunde jag köra hela innebandyträningen vilket var lyx med tanke på att det kändes som att det var hundra veckor sedan. Idag är jag dock stel i hela benen, känns konstigt att kunna springa igen, men skönt!
Senare träffade jag babe och vi åt glass och chips + energidryck (som inte ens är speciellt gott!) det var den träningen de ;) Spelade även sällskapsspel, när gjorde man det sist?! Jag vann såklart.....eller ah.
.
Nu är jag hemma på mitt rum och vägrar gå ut härifrån. Både mamma och brorsan är magsjuka.....jag dör. Ärligt så bryter jag nog alla ben i kroppen. Nästan iallafall.
Snart ska jag iväg och träna och senare träffa Felide. WIHOOOOOOO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0