MIN HELG

Oj bra update olivis. 
Ska jag berätta om min helg kanske? Ah en snabbis då.(kommer säkert bli tre a4)

Fredag: badassbrudarna kom över på middag och det var lika mysigt och roligt som alltid, love them!!!!!
 
Lördag: jobb från 8-13 med världens goaste alexander. hur bra är han inte?! Efteråt åkte jag hem och städa lite smått och sedan åkte jag till alexandra och vi drog vidare till idrottshuset där vi mötte upp fia. Nattfotbollscup i futsal och jag och alex hade bestämt oss för att stanna hela natten, sagt och gjort!! Klockan halv två begav vi oss därifrån,med träsmak i rumpan och trötta ben. (fia pallade inte vara lika cool som oss utan åkte hem tidigare)
 
Söndag: vaknade och åt värsta braiga frukosten!! Vi kollade även alpint och råkade bli väldigt insatta, men tur var väl det när svenskan knyckte andraplatsen!!!! Efter det begav jag mig med nervösa ben till Mellringe där vi lirade match. Det var nog den konstigaste matchen jag spelat. Sjukt tråkigt lag och helt ärligt så ägde vi hela matchen, men trots det vägrade bollen gå i mål och matchen slutade 5-3 till motståndarna. Aldrig varit så besviken. Åkte hem och pluggade och åt chips, det blev lite bättre då. Sen har man ju finfina lagkamrater så ska väl le ändå egentligen.

GLAD SOM FÅ (orka vara jag)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0