MIN HELG + nostalgibilder

Idag har jag:
- skrivit ett svenskaprov (eller läxförhör då) som gick förvånansvärt bra, trots världens sämsta morgon.
- ätit i skolmatsalen vilket det känns som om jag aldrig gör nuförtiden. köttbullar serverades och det dög väl. ska inte klaga.
- spelat spel på mobilen under hela privatjuridiken.
- varit effektiv på coach och fått någorlunda kläm på bokföringsprovet som är imorgon bitti.
- strosat omkring på stan med 2 fina filurer.
- ätit ute (kunde inte hålla mig!!!!!!) med min kära vän aczel aka bror. la bagge, mjau så gott. även skönt att prata ut om allt.
- tränat med en äcklig höft som bara ville hem till soffan och äta chips. men träningen lönade sig väl, för spelar i förstafemman på dm-finalen som går av stapeln på söndag vid 14 om jag minns rätt. även en väldigt bra femma.
- pratat i telefon och försökt gett råd till min älskade anna. 
- kollat på bästa: sveriges mästerkock. hej tönt.
- varit så förbannat jävla arg så jag råkade kasta mobiljäveln i golvet. orka. men den höll.
- varit så förbannat jävla ledsen så jag råkade gråta alldeles för mycket. tror jag grät mer tårar än vad jag drack vatten på träningen haha. (vilken konstig jämförelse olivia.)



Imorgon ska jag:
- upp tidigt och plugga bokföring (vet redan nu att jag inte kommer göra det, varför sätta upp orealistiska mål olivia!?)
- skriva prov. 
- sluta för dagen vid 12.
- gymma om höften orkar på friskis med 2 klasskamrater. #aldrigvila #beach13 haha fulaste som finns.
- plugga engelska (DU MÅSTE!!!!!!!)
- träffa älsklingskevin. ser fram emot det! han äger.
 

På lördag ska jag:
- jobba med min favorit alexander. orkar inte att han är den roligaste som finns. eller jo det orkar jag. 
- träna? eller kanske inte. äter nog chips istället.


På söndag ska jag:
- vakna tidigt och tagga igång med bra frukost. sedan är det match!
- förhoppningsvis gråta av glädje av en jävligt fin vinst mot kumlish.
- jobba med distriktslaget (wtf är jag ens anmäld?!)
 
 
 
DM-finalen för hundra år sedan. nej men ärligt typ 09/10?
och här då?! HAHA för fula<3
oj vilken slump! kollade igenom gamla bilder och hittade bild på detta vackra halsband som jag fick av kevin när jag fyllde 15 (?). så fint är det!!!
haha gamla bilder är kul. vilken sötnöt.
swag för några år sedan.
åh bästa bilden!
HAHA asså åh, sjuan! stor kille.
jag och finfina emma skolavslutning 8an
en bra kväll 2010.
denna bilden får avsluta. får så ont i magen av att se alla dessa gamla bilder så vi slutar med det NU :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0