Faaaaan

...eller så inbillade jag mig inte. Vinterkräksjukan har kommit till mig nu. Dessvärre mådde jag helt ok imorse så åkte till jobbet hahah imorgon kommer alla som ätit smörgåstårta ligga i sängen och må dåligt:( Besökte även Emma, men hoppas att hon klarar sig! När jag kom hem packade jag mina saker och var förväntansfull över kvällen och morgondagen då jag både skulle köra cirkelgym och spela match. Men det gick inte. Magen sa nej. Kanske lika bra det? Vem vet hur många jag hade smittat - och hur många som kanske redan är smittade? Stackars pappa som är den enda friska i huset. Hoppas han klarar sig. Just nu mår jag ändå bra, kollar derby Mora-Leksand och det är bra tidsfördriv. Dock kurrar magen...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0