emo

Jag är rätt dålig på att uppdatera. Antar att jag inte har så mycket att skriva. Min nyårsafton var bra, myspys när Linn och Jennie kom hit på middag. Jag drog vidare på fest och det var väldigt roligt. Vid 12-slaget tittade vi fyrverkerier vid Slottet, tusan vad folk det skulle vara. Regnigt också. Efter det köpte vi mat och åkte hem och sov. 
Nya året startade väl inte så bra, men det finns fortfarande 365 dagar på ett år så det är väl inte helt kört än antar jag. Vet ej om jag lägger upp bilder, tog med mobilen så de är inte så bra skärpa, men får se.
__
 
Idag mår jag bara jättesämst. Jag har faktiskt inte någon vettig anledning, tror jag inte iallafall. Deppigt är det. Men det blir nog bättre. Snart ska jag till stan, vidare mot Friskis för skivstångspass med Anna. Efter det åker vi hem till henne och chillar och vid halv 9 är det innebandyträning. Ska bli rätt kul. Dock har mina benhinnor börjat göra ont igen fast på ett helt annat ställe haha jag orkar inte, KOM IGEN DETTA ÄR INTE RÄTTVIST :( Men det löser sig väl. Seriematch på söndag, kommer nog inte spela men det ska bli kul att kolla!
lite såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0