00.14

Varför är våra måndagar från 8.50-17-05 med ett hål på 3 timmar för!?
Onödigt. Men denna vecka gick det väl an, när badass-gänget drog till Fikafabriken och gosade. Efter skolan mötte jag upp annis på stan. Vi köpte godis och gick hem till henne och chillade galet. Efter ett tag kom jennie och hämtade upp oss och vi åkte till Mellringe för att kolla ÖSK-Kumla. Inte så spännande tyvärr. Vidare mot träningen som jag ej deltog i. Höften mår åt helskotta (känner mig som en jävla mes men jag har så pass ont att jag faktiskt inte kan springa. jag dör om min skada kommer tillbaka) så det känns nästan som att jag önskar att benhinnan var trasig igen, bara för att slippa höften. Men önsketänkande leder ingenvart, tro mig. Jag har försökt med det i flera år. 
 
på mattelektionen erkände jag för klassen att jag har ett secret relationship (det är någonting med mig och alla alex i denna underliga värld) 
 
Har även en så sjukt vacker bakgrundsbild på datorn. Dessa vänner gör ju livet ganska okej ändå. (linn, varför har jag inte en enda bild på dig??)
Haha mina älskade vänner + jag som är taggad på livet som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0