onsdag

Vaknade upp med väääärldens jävla huvudvärk och sämsta humöret någonsin. Bestämde mig för att kämpa mig upp och ta mig till skolan (slutade 10.15) men när jag reste mig snurrade hela världen och huvudet fortsatte envist att dunka. Så jag låg kvar. *Skolkare*ekar i mitt huvud, men det gick bara inte. 
 
Låg kvar i sängen till 12 för att det inte gick att ta sig upp, men sen fick det vara nog och jag gick upp och åt en god frulle och grät till extreme homemakeover, finaste bästa hihi. Nu ligger jag i sängen igen, borde inte sitta vid datorn eftersom att huvudvärken inte har släppt än.....mitt täcke luktar asgott så jag ligger och luktar på det och dricker lite te. Har även påbörjat nerladdningen av Gossip girl, som alla tjatar så förbannat om. Ska ge det en chans. Hejdå livet, kommer nörda varje dag haha. 
såhär såg jag ut imorse, alltid lika snygg jöns..
..och här är min #aldrigvila #beach13 frukost. Haha nej skojar bara, men gott var det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0