min helg

Min fredag var toppen! Emma mådde bra, jag mådde bra, alla mådde bra. God mat och roligt sällskap. Åkte hem vid ca halv 12 och somnade någon timme senare. Klockan halv sju kom Alexander och Zandra, mina kära jobbkollegor, och hämtade mig och vi jobbade från 7-13. Kul som alltid! Efter det åkte jag hem, övningskörde (orka att jag var asgrym hela tiden tills de sista 30 sekunderna då mamma skriker att jag ska blinka och jag liksom inte hinner och kör in i en snödriva-.-) 
Jag och alex söta som fååååå.
 
Åkte och lirade match i Mellringe mot ÖSK. 4-4 slutade matchen och jag gjorde ett mål. Helt ok match. 
Sen var jag typ dötrött så åkte hem och kollade på Melodifestivalen och qx-galan och somnade i hyfsad tid. Idag har jag övningskört igen och städat rummet + tvättat sängkläder. Wiho bara massa vuxenpoäng till mig :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0