hei

Skrev att jag skulle berätta mer om helgen igår, men jag tror inte jag har så mycket att säga. Jobbet i lördags gick galant och tiden sprang iväg! Efteråt åkte jag till alexandra och vi chillade (lite väl länge) så vi fick kubba till bussen som dessutom inte kom i tid. Suck. Bion EGO var fantastiskt bra! Den borde ni verkligen se. Älskar skådespelarna!
.
I söndags åkte jag tidigt till Mellringe och åt mat med Bea innan vår match. Efter matchen - jobb. Sedan hem och sova. 
.
IGÅR FYLLDE BÄSTA EMMA-SLEMMA 18 ÅR!!!!!!!!!!!! Yeeeeey grattis :D<3
en fin bild från i somras!<3


Idag var jag ledig. Spenderade dagen med linnsan, myspys! Och kvällen med alexandra, gose! 
Nu känner jag mig väldigt deppig på livet så ska nog lägga mig i sängen och läsa min kinkybok. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0