Fin dag tisdag

Idag har varit en bra dag. Vaknade vid nio och begav mig till körskolan Här går man. För att ha suttit bakom en ratt enbart 5 gånger i hela mitt liv så gick min första körlektion fantastiskt bra! Fick mycket beröm och det var ingenting drastiskt som hände, typ att jag körde i diket eller så, nix pix!! Nu är det bara att öva framtill nästa lektion som är om cirkus 14 dagar. Wihu!!! Släkten var här förut och firade mig och brorsan. Fick mycket pengar (hur klarar sig mormor och morfar när de ger bort typ hela sitt pensionssparande till mig och kusinerna?!) så de pengarna ska jag lägga i min sparbössa hehe. Snart ska jag vara med min älskade alexandra och hennes kissekatt som hatar mig, blir spännande :D Men först: läsa kinkyboken!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0