En bra dag och en bitter kväll

Idag var jag ledig från skolan, så nice! Gymma på nya fräscha friskis öster, åt god lunch och tittade på Ellen, den kvinnan alltså<3 Sedan träffade jag Andrea en stund, sen Alexandra och på kvällen Andrea och Anna igen, som hade bakat fantastiskt goda semlor. Amazing!! Kom nyss hem och är på dåligt humör trots en bra dag. KAN DE PLOGA VÄGARNA?! Får damp. Sen ringde distrikslagstränaren mig och frågade om mina planer om att delta, men jag tackade artigt nej och Andrea blev besviken och jag skämdes. Men men. Jag vill ju icke:( Så slog jag pannan i en hård kant så har ett fult ärr-.- Så utmanade jag mig själv och sprang på löpband för första gången sedan min skada, och nu är benhinnan äckligt svullen och gör såklart ont.... Så ska min kinkybok lämnas tillbaka imorgon och jag har mer än hälften kvar. BRAAAA!!!! Suck. Nu är jag bitter, godnatt. Här kommer bilder på dagens semlor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0