en bra dag ju

Tjejen på banken var trevlig och gratulerade mig på min stora dag. Det gjorde mig glad faktiskt. Sedan var jag och shoppade, kände mig rik och köpte två tröjor WEEEIII storshopparn ;) Efter det var jag så utmattad att jag åkte hem till alexandra och sov. Hehe sen samlade jag nya krafter och gick till friskis och gymmade, även fast jag sträckt båda baksida lår så jag knappt kan gå. Men biceps sitter inte i benen, så det var bara att ge sig iväg! Mamma och jag åkte sedan till Saigon och handlade god mat. Nu har jag gjort mig i ordning för att åka till stan och gå in på närmsta bar med alexandra och dricka cider, BARA för att jag får göra det nu :DDDDD Imorgon börjar jag tidigt, men YOLO 18 barre liksom vad ska man göra!!!!!!!!!!! :D 

Fick iPhone 5, nytt årskort på gymmet, 2000:- av farmor och farfar, 2000:- av mormor och morfar och ett superduperfint halsband av älsklingen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0