07.21

Min torsdag var perfa mannen!! Elevrådet fixade mysfika och älsklingsfia bakade till oss tjejer. Hela skolan var pyntad med alla<3hälsningar. Så bra dag. Kvällen var också perfekt! (Förutom att jag är så jävla klantig och lyckas sätta igång brandlarmet, bra olli..) Min fredag var också rätt så bra. Inte lika bra, men duglig. Gjorde ett engelskaprov som gick sådär, sedan tog jag lov. Spelade match med damjuniorlaget i Västerås. Förlorade dock med 7-3 mot Rönnby :( Men gjorde 2 assist så är helt ok nöjd. Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet. Inte så taggad pga det blir stressigt efteråt då jag ska till Kumla och lira match. Ikväll ska jag bara vara hemma och ANDAS med familjen. Känns som att alla mina helger jämt är planerade 15 år i förväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0