Nuuu

Har fortfarande ont i magen, men fan vad roligt!!!!!! Åkte iallafall upp på stan en stund för att låna ut min dator till a, sedan hem och direkt på träning. Bästa watte var där och jag tror helt seriöst hon var anledningen till att jag utförde en grym träning. Längesedan jag fick så mycket beröm. Till och med en guldstjärna av nya tränarn. Inte illa alls. Fortsätter det såhär så kommer jag vara glad. Nu fattas bara; en frisk hals, rygg, benhinnor + en herrans massa kondition och styrka. Haha så japp, har rätt mycket kvar på vägen. Men idag har vi skrivit ett träningsschema, eller mer mål med träningen. Hade ju värsta superidén till projektarbetet, men den kan ej genomföras med nya gymnasiearbetet + att jag går ekonomi, inte Sam-idrott. ÅHHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0