i söndags

Helt spontant i lördags bestämde sig jag och alex för att dra till Gröna lund. Sagt och gjort, söndag morgon ringde klockan föööör tidigt och vi begav oss till Resecentrum. Där åkte vi buss till Stockholm, vandrade längst med vattnet i 20 grader strålade sol och tog oss fram till Grönan. Först var det 0,0 köer haha, sedan blev det ca 15 minuter, men det var ju helt okej med tanke på att vädret var strålade.
Dagens höjdpunkt var nog Jetline, älskar den sååå mycket haha bästa på hela Gröna lund. Sedan måste jag säga Fritt fall (självfallet den som är på barnsidan, alltså 5 meter upp i luften, modiga ungjävlar som åker den haha!!!!)
Dagens värsta var när äckelalex lurade upp mig i släng-gungan (den vanliga utöver vattnet, inte eclipse med sina stadiga 45minuters kö) och jag mådde illa HELA resan vilket jag var väldigt noggrann med att förklara innan....hon skrattade hela resan och jag blundade hela resan. Kanon-.-

Stabil kroppsform..
Kärlekstunneln

...soooom var en stor besvikelse
Remmar och mjukglass, en självklarhet på tivoliiiii hihi
Avslutade dagen på Jensenssssss
Åt fantastiskt goda efterrätter!!!!!!!
Trötta på tåget hem vid halv elva!
HAHA detta är så kul. Hon påstår att hon "håller i kepsen" men jag vet att hon var så jävla rädd.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0