Bitter

Blir aldrig frisk och jag får tamefan skylla mig själv också. Vila är det enda som hjälper, men ändå ska jag envisas med att träna. Så självklart (!!!) hände det något med min rygg i måndags vilket resulterade en smärta jag aldrig tidigare känt + ännu längre tid tills jag kan träna 100% igen. Jag är sån klant, men denna värld är så orättvis att jag har nästan gett upp hoppet om mig själv-.- Låt mig hosta resten av mitt liv då, jävla fan. Är dessutom trött på livet för övrigt. Jag orkar inte skola om en vecka, sen orkar jag inte att Alex är i Grekland på semester utan mig och själv ligger man i sängen hela dagarna. Suck. Men imorgon ska jag faktiskt på stan själv och försöka handla nya kläder. Hoppas jag lyckas. Kram (hade iaf mysigt med mina vänner i måndags, åt på fika och allt var i sin ordning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0