helgen jao

Hejhopp!
Denna helg har varit bra.
Fredags: Emmas dansuppvisning! Liiite duktiga är dom. Emma var modig och dansade solo med förkylningen hängandes i kroppen, men det gjorde hon GALANT :')

I lördags jobbade jag och på eftermiddagen var jag ute och åt med mami och papi. Pitcher's självfallet. Love it! Sedan drog jag till Anna och förade lite med henne, Andrea och några andra tjejer. Bästa! Efter tog vi oss till Strömpis, kom in trots 20+ HIGH FIVE!!! Märkte dock av åldersskillnaden där inne, haha hej lilla jag, p12 och söt. Men jävlar vad kul jag hade! Tror detta var min roligaste utgång, Andrea är absolut en tjej som vet hur man livar upp stämningen ;) 
Så satans gott!
Grattis älskling på 20-årsdagen! Du är guld värld och jag älskar dig masssssor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0