helgen

Nu får jag fan skärpa mig. Så klapprutten på att blogga så det är sinnesjukt...


Förra veckan gjorde jag somsagt inte mycket kulit. Men fikade med älsklingsanna en dag, vilket var höjdpunkten tror jag minsann. En höjdpunkt iallafall.
I fredags vaknade jag av att en gosis kröp ner i sängen bredvid mig. Tänk om man alltid fick vakna så. Önsketänkande..
På kvällen jobbade jag på Örebrocupen, nostalgisk och bedrövad blev man. Roligaste cupen nånsin och där stod jag i kiosken och sålde korv -.-
På lördag jobbade jag på Smörgåsbutiken, cash is king. På eftermiddagen hämtade alexandra mig och vi åkte hem till henne för födelsedagsfirande med hennes släkt. Trevligt trevligt må jag säga. Av mig fick hon en DW-klocka i födelsedagspresent, jag tror hon blev glad hehehe :D På söndagen chillade vi bara, sedan åkte vi till Ö-cupen och jag fortsatte sälja korv och äckelkaffe. 
En bra helg! 
Förrätt


Mästerverk jao! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0