gratulationer!

Denna vecka har jag hållt mig ifrån bloggen. Dels för att jag inte har haft något roligt att skriva och dels för att jag har haft ständig huvudvärk i snart en jävla vecka. Känns kanon.....
Någonting roligt värt att nämna då? Min körskolelärare har bokat teori och uppkörning åt mig nu, PANIK! Försöker klara av ett jävla test men får alltid 2 poäng från godkänt. Irriterande....SKÄRPNING OLIVEN!
Någonting annat då? Ehmm..nja jag tror inte riktigt det. Skolan är fett jobbig nu, orkar inte alls. Men man får glädjas av att det går mot ljusare tider (tror jag)
Idag fyller även min alexandra 19 barre, inte så spännande ålder men självfallet värt att dokumentera ;D Älskar dig hjärtat!
detta känns som att jag tog denna bild för flera år sedan, men det gjorde jag icke för då kände jag inte denna filur! 
en dålig bild, men ack sådan fin höstkväll
(leker jag poet eller nåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0