bästa kvällen i mitt liv.

Jag är fortfarande helt skakig och mållös, därför kommer jag inte blogga supermycket just nu om gårdagen. Jag kan dock säga att det var svinkallt att köa, han hade sämsta förbandet och han var 2 timmar sen. Fast det spelade verkligen ingen roll när han väl kom. Det var värt allting, SÅ JÄVLA MYCKET! Jag ska nu erkänna att jag har fått feber, bieber-feiber eller hur det nu stavas. Jag är kär i honom och jag vet faktiskt inte hur jag ska fortsätta med mitt liv. Haha det känns pinsamt, men jag är så himla seriös. 
Nu kan jag inte skriva mer. Kanske hörs vi senare - eller så hörs vi någon annan dag. Då kommer lite bilder, kanske någon video. Det beror på. Jag skakade så mycket så jag vet inte om det är någonting att ha.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0