usch

Fööör jobbiga skoluppgifter och vi har bara gått några veckor. Sämst år kommer det att bli!
Idag orienterade vi. Skabb-skog. Gick sämst. Nu har jag iaf skickat in en skoluppgift som jag inte blev helt nöjd med, men hoppas att det räcker till ett C ändå. 
Imorgon är det fredag vilket innebär jobb från 12-18. Efter det ska jag ha världens mysfredag och hålla tummarna för att jag inte jobbar lördag morgon klockan 8.00!
 
-
På lördag blir det förhoppningsvis äventyr. Är lite småtaggad på det. Nej nu måste jag sova!!!!! Godnatt bitches.
jag och min bitch sommaren 2011. livets!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig den fula bilden igen bror

2012-09-09 @ 21:11:52
URL: http://www.jennifersjosten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0