sammanfattning

Helgen var braaaa. Plugget har jag lagt undan, som alltid. Men det är bäst så haha. Ingen motivation till att plugga ändå.
I lördags fick jag ett fint sms från min farmor som gjorde mig asglad och lite mer taggad på livet än vad jag var innan. Hon äger så himla mycket! Sen fick jag ett brev också, och det gjorde mig ännu gladare. Åt tacos och tittade på Körslaget blandat med Superstar celeb och somnade runt 05. Haha orka vara så cool tänker ni nu. Men det är så jag är. ;)
Igår hade vi match som vi vann med 6-3 även fast vi var klappruttna. Lite skäll från tränarna får oss förhoppningsvis på andra tankar och bättre fokus. Jag gjorde dock ett mål som satt precis där det skulle (el krysso). Kändes bra!
en cool thailänsk insekt. bara för att ni skulle få en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0