Myslördag

Idag har vi haft innebandyträningar hela dagen, eller ja från 10 till 18. Ruuuligt! Men sen bestämde sig mina benhinnor för att förstöra så då fick jag gå av och nu har jag ont igen. Jag MÅSTE vila men det är så jäkla tråkigt så man orkar inte juuuuu. Aja. Sedan drog jag och några goda vänner hem till Anna och kollade på Körslaget och käkade chips. Ida kom och hämtade oss och vi åkte tillsammans till Grekiska kolgrillsbaren och åt med innebandylaget. Jättemysigt och otroligt god mat!!!!

Fick skjuts hem av Ida (tack som fan!) och nu sitter jag här och vill skriva ner alla mina känslor på en och samma gång. Ni vet den där låten..? "Här kommer alla känslorna med en och samma gåååång" typ så känner jag nu. Så jag kommer väl skriva massa skit snart som ingen fattar. Hehehehhee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0