I'm bulletproof, nothing to loose.

10 otroligt fantastiskt förvånansvärt oödiga saker om mig:
.
1. Jag är högerhänt, men både högerfotad och vänsterfotad i fotboll.
2. Är det någonting jag är sämst på (förutom matte) så är det att spela gitarr.
3. Jag åker hellre buss själv än att få skjuts när jag ska någonstans.
4. Dansen är någonting jag saknar i mitt liv och om jag fick önska någonting skulle jag önska att jag var lika duktig som min BFF Emma. Hon är sanslöst duktig, avundsjuk!!
5. Mina kusiner bor i Philadelphia men jag har aldrig varit i USA.
6. Jag vill bli psykolog. Dr phil<3
7. Jag tycker Desperate housewifes är bättre än OTH (döda mig inte nu....)
8. Det som kan göra hela min vecka är att titta på dåliga tvprogram med min brorsa (eftersom att vi nästan aldrig träffas blir det så kul när vi väl gör det.) 
9. Jag läser otroligt snabbt när jag läser tyst men stammar när jag läser högt. Irriterande.
10. För första gången på flera månader känner jag att faktiskt lever och inte är ensam. Och det känns förjäkla bra!




Bilder som får mig att le. 

Kommentarer
Postat av: bror

Fan va snygg du är på nästsista bilden, jävla bebibror!!!!!!!!! Ärligt så jävla snygg

2012-09-17 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0