fuuuuuuck

Fick en fin kommentar från min bror, åh att man kan älska en människa så mycket <3<3<3
Meeeeeeeeen vad hjälper det när mitt fokus är så jävla långt ifrån det de borde vara. T.ex skolan, Innebandyn, (som jag inte kan spela), kompisar och familjen. Önskar verkligen att jag kunde åka härifrån i några veckor. Typ Thailand, trååååkigt. Har till och med råd med en biljett dit (ja jag kollade upp det). 
.
Jag ska åka hem och baka. Är ju fortfarande i skolan för jag har inte slutat än. Damp. Ska bli gott. Sen får vi se om jag orkar ta mig till innebandyträningen för att glo lite. Tveksamt. Vill dock visa mitt engagemang, men det finns ju folk som jag inte tål där, vilket då skulle vara bättre för mig att stanna hemma och glo.
.
Det suger att må såhär. Och vet ni vad jag hatar? Människor som skriver att dom mår dåligt. Det är så jävla egoistiskt och attention-whore. Så är jag exakt likadan nu. Herregud det är ju patetiskt, Olivia. SKÄRPNING NU!!!!!

 

Kommentarer
Postat av: bebebror (egentligen bebibror men idag är jag en babe)

KOM OCH KOLLA PÅ TRÄNINGEN PLZ, GUSN KOMMER SÅ DU KAN KOLLA MED HAN! vill gosa lite med dig.

2012-09-19 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0