En vanlig fredag

Igår kväll sög mitt liv så jävla hårt faktiskt men min bror muntrade upp mig lite. Snyft vad bra hon eee. Idag började dagen bra när Emma och jag av en ren slump såg att Usher ska ha konsert i februari!!!!! ASSÅ CHRIS BROWN HEJDÅÅÅ! USHER BABY HERE WE COME!!! Vi kirrade biljetter på en gång och hämtade dom en timme senare. Lite chill! Efter det åt jag Saigon med bra vänner. Sen jobbade jag och det var PAIN med mina förbannade benhinnor. :( Sen drog jag till Karro med henne och baby-bror och åt tacos och mös framför tvn. Dagen var bra, men sen ramlade en grej av från mina HELT nya wesc-lurar när jag gick till bussen. Då fuckade livet. Och regnet gjorde livet ännu värre -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0