Är du glad - läs inte de här inlägget -.-

Okej varför var det dubbelt så många som vanligt inne på min blogg igår? Var ju bara ett inlägg som dessutom inte var så roligt att läsa.
 


Jag struntar i att plugga. och nej det är inte för att vara cool någonstans, inte alls. Jag orkar bara inte. Ångesten med allt bara sköljer över mig och det finns ingentng i mitt liv som jag hurrar för. Inget att se fram emot. Imorgon åker min brorsa till farmor och farfar i två veckor för att ta nån intensivkurs och få ta sitt körkort snabbare. Önskar att jag kunde följa med och bara vara med gosiga släkten. Saknar min farmor så sjukt jävla mycket. Hon är den bästa människan på denna jord. 
.
Nu ska jag iväg till Lillån. Premiärmatch i division 3. Synd att den börjar samtidigt som Örebro div1 matchen. Men mitt lag är prio ett. Även fast det kommer svida ännu mer idag att se dom få spela - medan jag får sitta på läktaren och låta mina tankar ta mig till planen. Fittliv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0