Kaoz

Tränade skivstång förut och det var nog den skönaste känslan på länge och ba känna musklerna svida av ansträngningen. Åh så härligt<3 Innan träffade jag Linn, också härligt såklart heh. Åkte bussen hem och inser hur jävla sjukt allt är. Ringer den finaste och gråter och skriker och får henne att bli upprörd också. Men det gör ingenting för jag vet att hon är där för mig oavsett vad. Och lindrar faktiskt alltihopa. Skriver till en bekant och även hon får mig att känna mig lite bättre. Åh vad skulle man göra utan dessa härliga människor. Är så tacksam.


Kommentarer
Postat av: Julia

du kan alltid prata med mig olivia, finns!!

2012-10-17 @ 00:00:30
URL: http://juliawaldorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0