HEJ

Hoho. Vart har jag hållt hus? Jag vet inte. Skolan you know.
.
I måndags tränade jag på Friskis och sedan drog jag till min innebandyträning och glodde.Hade även prov och jag var inte så duktig. 
.
I tisdags pluggade jag med min brotha på biblioteket. Gick bra för hon äger.
.
I onsdags lirade jag innebandy och jag var totalt klapprutten :D Wie tillbaka på ruta ett.och min kedja spelar med andra och det är inte bra. Men det är väl så det är när man är skadad I guess...vi tog även lagfoto och orka att jag blev så jävla snygg, stackars tjejerna i laget.
.
I torsdags, alltså idag, hade jag skolfoto. Haha åhh jag brukar inte klaga, faktiskt inte, men den här gången VET jag att jag inte blir nöjd. 34 elever skulle få plats och jag fick sitta längst ut och sväva i luften med min rumpa. Nice.-.-
Sedan matteprov som gick rakt åt pipsvängen. Haha och fick tillbaka provet från i måndags, gud jag går verkligen inte i samma fotspår som förra året. Då var jag duktig och hade lite motivation, vart tog det vägen?

Imorgon är det fredag igen! Då ska jag jobba, som alltid, och efter det ska jag vara med en bra vän och vi ska äta pizza, om vännen min kommer ihåg det. På lördag spelar jag match med Damjuniorlaget mot Arboga. Så jag antar att vi hörs på lördag. Puss
En suddig bild på klassen!

Marthina and meee! 

Snygging-fia och jag som sitter som en fotbollsspelare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0