Gameday!

Gårdagen var rolig! Idag vaknade jag upp och var nervös som sjutton! Gick dock över rätt snabbt och åkte och lirade match som vi i 2 perioder hade SOLKLART övertag men trots det förlorar vi med 8-3. Inte alls rättvist! Gjorde ett mål men vad hjälpte det?:( Efter matchen så bryter jag ihop lite av smärtan, besvikelsen och allt patetiskt runt omkring. Som tur var så är Anna där och omfamnar mig och låter mig gråta en stund. Även Aczel och Karro + många andra var där och gjorde mig gladare. Tänk vad fina vänner jag har. Släpper dom aldrig. Efteråt åkte jag med min bror hem. Drog nästan direkt och kollade match i Mellringe och nu är jag hemma och ska strax iväg och kolla match i Lillån. En rolig innebandydag! Tänker inte låta patetiska människor förstöra en dag av mitt ganska så trista liv. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0