En bra dag

Dagen blev rätt så bra. Shoppade en hel del (för att vara mig) och åt med Emma och Ellen på kinamuren till lunch, mysigt! Drog till gymnasiemässan och det var faktiskt askul. Till tandläkaren där det blev strömavbrott och alla panikade haha. Drog sedan tillbaka till Mässan och fick prata i telefon med den finaste i hela femton minuter. Chillade på mässan och vid 6-7 tiden kom mor och far och hämtade mig, åkte hem och tog en lång och behövlig promenad med den ärligaste och mest trogna vän jag har - Felicia Felide Magnusson. Ett hjärta av rent guld. <3 En bild på min shopping, rea på underkläder (weeeii) en vinröd halsduk som ser svart ut och ett skrivhäfte för mitt nuvarande är snart slut på sidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0